تصویر اردوی بسیج
زادگاه من گنخک شیخها GHANKHAK SHAYKHHA
فرهنگ و گویش مردم روستای گنخک حاج میرزا احمد دشتی نجفی

خدا قوت بسیجی....

 

این تصویر متعلق است به اردوی بسیج ثارالله گنخک شیخها میباشد که در عید نوروز اعزام  شده اند این اردو به همت جناب اقای اسکندری رئیس بسج منطقه میباشد و وبلاگ (زادگاه من گنخک شیخها)با عرض خسته نباشید به این فرد محترم و والا مقام خدا قوت میگود همچنین از رئیس پایگاه گنخک جناب اقای حمزه قادری تشکر به عمل می آید.خدا قوت..بسیجی  . به امید این که این کار های خیر و خداپسندانه از جانب بسیج و سایر ارگان ها بیشتر به عمل اید .



نظرات شما عزیزان:

گنخكي
ساعت11:14---7 تير 1392
آفرين چندتا از اين مطالب باكلاس و سنگين و زیبا بنويس و روستات رو قشنگ جلوه بده چكار به نانوا و پست بانك داري دست كی افتاده سعي كن يكطرفه قضاوت نكني و عقده اي ننويسي

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 6 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط حمید قاسمی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 204
بازدید کل : 20386
تعداد مطالب : 72
تعداد نظرات : 42
تعداد آنلاین : 1


زادگاه من گنخک شیخها

زادگاه من گنخک شیخها

زادگاه من گنخک شیخها

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

بازی آنلاین