اجزای درخت خرما گنخکی
زادگاه من گنخک شیخها GHANKHAK SHAYKHHA
فرهنگ و گویش مردم روستای گنخک حاج میرزا احمد دشتی نجفی

اجزای درخت خرما

درخت خرما از قسمت های متعددی تشکیل شده که من آن ها را برای شما توضیح میدهم.

 

Palm Tree Pictures, Palm Tree Photos, Image of Palm Tree, Palm Tree Pic  درخت خرما کبکاب

1.تُنگ{تنه درخت}

2.گُرد{برگ های درخت خرما}

3.لیف{قسمتی پارچه مانند در زیر گٌرد}

4.تَپ{قسمت انتهایی گٌرد}

5.پَنگ{محلی که میوه ها روی آن چسپیده اند}

6.پَنگُشتیر{قسمت انتهایی پَنگ}

7.تاره{شکوفه نخل}

8.پوس تاره{پوستی که اطراف تاره را پوشانده است}

9.خاپ{قسمت شفید مانند درون تنه}

palm tree pictureدرخت خرما شکر

 



نظرات شما عزیزان:

علیرضا
ساعت14:53---24 تير 1392
خیلی خوبه

زینب
ساعت10:24---24 تير 1392
وبلاگت عالیست مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط حمید قاسمی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 105
بازدید ماه : 195
بازدید کل : 20377
تعداد مطالب : 72
تعداد نظرات : 42
تعداد آنلاین : 1


زادگاه من گنخک شیخها

زادگاه من گنخک شیخها

زادگاه من گنخک شیخها

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

بازی آنلاین