خوش آمد گویی
زادگاه من گنخک شیخها GHANKHAK SHAYKHHA
فرهنگ و گویش مردم روستای گنخک حاج میرزا احمد دشتی نجفی

 



 

 



نظرات شما عزیزان:

کاکی
ساعت22:16---27 آبان 1392
سلام این ریش فتوشاپی چن ات زیر کچت گذاشتن خیلی غیر طبیعی هنا
من خودم فتوشاپ کارم


پرنيان2
ساعت14:28---13 شهريور 1392
سلام شرمنده ديشب نشدبيام.من درخدمت هم استانيم هستم.اخه من چيزي درموردروستاتون نميدونم.ولي باشه عضوميشم ولي چطوري؟

امیر
ساعت9:42---1 شهريور 1392
عالی

فاطمه
ساعت22:37---31 مرداد 1392
سلام حمید خیلی بدی پسر میای از وبم دزدی میکنی راستی از من مگه ناراحتی

کسب درآمد اینترنتی 100% تضمینی و ایرانی هر کلیک 80 تومان
ساعت1:40---30 مرداد 1392
جدید ترین سایت کسب درامد ایرانی ملی باکس

با 12 آگهی استاندارد و پرداخت روزانه...
نزدیک به 32 میلیون پرداختی به کاربران تا به امروز

برای عضویت روی بنر زیر کلیک کنید :
http://melibux.ir/includes/img/468x60.gif
http://melibux.ir/?r=rz1367mohammad

به عنوان یک عضو:

درآمدی تا 100 تومان برای هر عضویت
درآمدی تا 15 تومان برای هر کلیک کاربر
درآمدی تا 7 تومان برای هر کلیک نفرات
جزئیات و اطلاعات دقیق از حساب کاربری
ارتقاء عضویت به پلن های دلخواه

به عنوان یک تبلیغ دهنده:

تبلیغات به روش آگهی کلیکی و بنری
کسب زیرمجموعه با عضویت درخواستی
سیستم غیر قابل نفوذ و هوشمند ضد تقلب
کنترل پیشرفته, اطلاعات و آمار دقیق آگهی
تبلیغ با هر مبلغی در بسته های مختلف

وضعیت و مشخصات ملی باکس:

شروع فعالیت: 20/01/1392
تعداد اعضا: 8188
مجموع پرداختی ها: 32994000
ثبت در ساماندهی:ثبت شده

برای عضویت روی بنر زیر کلیک کنید :
http://melibux.ir/includes/img/468x60.gif
http://melibux.ir/?r=rz1367mohammad


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 26 مرداد 1395برچسب:,
ارسال توسط حمید قاسمی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 199
بازدید کل : 20184
تعداد مطالب : 72
تعداد نظرات : 42
تعداد آنلاین : 1


زادگاه من گنخک شیخها

زادگاه من گنخک شیخها

زادگاه من گنخک شیخها

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

بازی آنلاین